I'm just too far from where you are.

då har man ju då vart i HÄLLFÖRS och det var jättekul, speciellt när Stinu berättade om alla mördare och fönstertittare.*nervöst fniss*
nejdå, det var skitroligt.
min fina skinnväska är fin och jag har i sedvanlig ordning nästan glömt om dig.
det kommer tillbaka, jag vet, men ja, det känns skönt att slippa det ett tag, ovissheten och förvirringen menar jag.

nothing's safe, nothing's certain anymore

man vet ju aldrig.



but please look me in the eyes.




och deras drömmar krossas med bara ett litet ord.
mina krossas med en utebliven blick.
om du var syd var jag din nord.
pojke, det var mitt hjärta du fick.

nej, sluta, nej,
don't.


Kommentarer
Postat av: idaa

JAsså, har du varigt i helleförs? hihi, vad i allsiondar gjorde du där? undrar jag :P PUSSSSSSSSPUSSSPUSSS

2006-09-23 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback