'cause I love you


(jag förundras gång på gång hur desperat ochpatetisk jag är på ett sätt.)


menjagvetintedetkanskeärsådetskavaellerjagvetintemendetkanskeärsådetskavanärmanärungmenisåfallvilljagintevaunglängremen
jagvillintevastor
hellersåjagtrordetblirliteproblemdärmendetskanogvarasånu.närmanärungochnaivochdesperatochinteallsfeministiskpåettsättoch
barasvamlarombajs
helatidenochinteensgörmellanslagbaraförattdetserfinareutochförattdetkanskeblirlitesvårareattläsaochförståförordenmåsteju
kommautmenkanskeinte
medstorabokstäversådetintesynssåbajsmycket.jagärnaivungdesperatochickefeministisk.påettsätt.ajastackaresomläsermina
småbokstäversom
måstekommautfastkanskebästsomsmå.bajsbajs.

Kommentarer
Postat av: idaa

JAg lyckades läsa allt, naiv och ung, oja, det är mkt sant.undrar just hur pass naiv man är...kanske jätte..ung är vi i alla fall. PUss, jag saknar dig Amanda

2006-09-27 @ 21:56:52
Postat av: jens

hej. är du ond på mig.....jag saknar dig..... kom hit till mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback