humming one of your songs

jag sitter här å randomskriver å randomskriker för jag har inget annat att göra.
jag är ledsen, men jag är faktiskt besviken på er. det kommer aldrig bli som förut.
people changing.jaja.men life goes on.

all the time we spend together, we will still be friends forever.



jag är glad. eller på ett sätt är jag absolut inte det, min själ är i uppror.
but I saw it coming.oh yes, it was written on great signs that covered our road to the place where we are now.
but I saw it coming.

snälla, för min skull, eller mest för din. jag blir orolig. jätteorolig. snälla. det är inte bra för dig.
plese don't.

Kommentarer
Postat av: idaa

jag vet inte vad jag tänker, men det känns ledsamt i alla fall. mitt hjärta dunkar ovanligt hårt, och min hjärna rusar på hundra, och jag undrar

2006-10-09 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback