no warning, no words of farewell.

jaha, nu var det bara ni. är det så det ska vara nu eller? kommer det vara ni i en liten sammansvetsad grupp, med mig lite utanför som försöker övertyga mig själv om att jag också hör till. jaha. jag antar att jag inte är som du trodde i början, då var det happyhappy men när du upptäckte hur djävulskt tråkig jag var gick du vidare till nästa, som visade sig va roligare. det känns ju underbart här borta. ni kan förneka det så mycket ni vill men jag vet att det är sant.


you're gonna cry, cry, cry


cynism.likgiltighet.ironi. allt förvandlas till tårar.


det är typ nu som jag liksom behöver dig typ.

nej, just det, förresten, jag haaar ju ingen, det glömde jag. ursäkta, det var inget.

Kommentarer
Postat av: jens

du vet det inte. men jag kommer alltid se dig, fast du inte ser det. jag kommer alltid lyssna på dig, fast du inte hör på mig och jag kommer alltid finnas för dig även om du inte vill finnas vid mig, sen kommer jag alltid älska dig även då du avskyr att jag gör det. förlåt, och jag har aldrig glömt dig, fast vi aldrig ses numera. och jag kommer aldrig att ta något från dig, kanske dela med dig, om jag får.

2006-11-01 @ 15:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback