NEJ...åh...nej...

Nej.

Jag vet hur det är.

jag vet att jag inte får-

men jag vill bara lägga mina armar runt din hals

trots att det inte går.

ibland önskar jag att du vore någon annan

men då skulle det ju inte vara du.

jag vill att du ska titta på mig, åh, med din allvarliga blick.

men det går inte nu.

Om du skulle tänka som jag,

att vi skulle vart oförglömliga-

åh, du gör mig svag

Även om vi skulle vara helt ensamma

skulle det inte gå, jag och du.

det skulle aldrig bli detsamma.

önskar du vore här nu.

jag vill att du ska se på mig

men du får ju inte.

vi skulle vart oförglömliga, men NEJ.

Kommentarer
Postat av: Idaa

Fint, självskrivet? Fint i alla fall :)

2006-05-09 @ 21:58:55
Postat av: Idaa

Amanda, du har fina dikter på din blogg... :D Hehe, Cool du är, PUss

2006-05-10 @ 18:23:04
Postat av: Isa

Lilla hoppetossan, vad fint du skriver, om det är du? äh skitsamma den är bra. Jag skulle aldrig våga lägga ut mina dikter, det känns för personligt, men men (fegis)......hihi puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback