jag vill inte att det ska vara så här.

Nej men hejsan.
Det var värst vad jag har skrivit dikter här på sistonde.
Men aja, sånt är livet, jag beklagar att jag inte har kunnat ge er smaskigare läsning, men jag har inte världens mest spännande liv, föreställning på måndag är väl det smaskigaste.
Det finns nämligen folk som frivilligt  går på teater för att se mig dansa, mina älsklingar inkluderade.
Ah, well, their mistake.
Nej, men , ärligt, det är ingen vacker syn, men själva teatern är bra tycker jag.
Där har vi nog fått till det rätt okej faktiskt.
Jag som galen manipulerande fru.
Passar, don't you think?
Jag har verkligen inget viktigt att säga.
Jo, jag såg på The DaVinciCode igår, den var skitbra om jag får säga min mening,(och det får jag ju, eftersom detta är min blogg! muhahaha) jag skiter i vad alla kritiker tycker.
Det hade vart tufft om det verkligen varit så som i filmen.
När jag blir stor vill jag bli som Horst. -Sten

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag önskar att jag också ville vara som horst när jag blir stor.

2006-05-23 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback