våga vägra cheap MONDAY

Jag tycker att den här bloggrejen var rätt rolig...
Jag är visserligen helt ovetande om vilka som egentligen läser den, förutom mina kompisar, men ändå.

Idag hade jag teaterlektion, det var jätteroligt, kändes verkligen bra, min lärare hade hittat grym musik som hjälpte en enormt mycket att leva sig in i rollen.
Jag som spelar Lady Macbeth har ju en liten utmaning i och med hennes galenskap/besatthet, så minsta hjälp tackar vi för.
Men nu går det alltså bra, så mitt självförtroende inför de två kommande auditionerna(en audition+ett antagningsprov) har ökat lite, även om jag inte är sådär jättesäker på om jag har så stor chans.

Jag skulle vilja skriva något riktigt klokt och tänkvärt, men jag kan inte komma på någonting...
Jag kanske inte har något klokt att säga.
Önskar att jag hade det dock.

Kärlek//Urban (amanda)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback