Tisdag, 19.02

Hejsan, idag slutade vi 13.20, MEN vi kunde ha fått sluta en timme tidigare om inte en av lärarna på min skola hade erbjudit sig att vara vikarie!
Hon sa att vi ju kunde göra läxor.
Nu var det ju så att  det inte fanns några läxor att göra...
Vi sa det till henne, för att vi kanske skulle kunna få sluta liiite tidigare ändå, men NEHE!
Hon planerar då in att vi ska lära oss konflikthantering!
ÅHHHH!!
Hon målar upp "en trappa" på tavlan och snackar i evigheter...
Åh... Jag skulle ha gjort som hälften av klassen gjorde; skolkat.
Aja, jag var nästan duktig.
Bara liite bitchig.
Fan, klockan är sju.
Shit Majbritt som min teaterlärare sa igår.
Jag är ensam hemma och har tråkigt!
Paps är och köper hus :D


Aja, bajs å kärlek på er

Kommentarer
Postat av: Idaa

köper hus? Låter kul :P

2006-03-29 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback