Smooth Criminal

Hej alla barn.
Jag och mina störtläckra kollegor i G.U.T.A har genomfört vår andra kupp.
Den första ägde rum i dorfiga Skillebyholm där vi efter noga planering anlade pepsodentpesten i killarnas sovsal ( de sov ) .
Nu har vi alltså gjort det igen.
Våran kära Julia fyllde år den 15 februari och vi skulle fira henne i fredags (lite sent jag vet), det hade kommit till vår kännedom att Julia länge hade velat ha en vägskylt.
Hmmm....tänkte vi, det kan väl inte vara så svårt att fixa.....
Så vi planerade (självklart, alla kupper kräver noggrann planering) och vi skruvade ned två skyltar åt vår vän.
Jag satt på Löjtnant Wiks axlar och muttrade.
Nu igår åkte jag och tre hetingar till kumla (där allting händer) och när vi gick av tåget tog vi helt enkelt en skylt med namnet på vår kära huvudstad på.
Denna handling var inte så jätteöverlagd då den inte blev så hemlig vi hade hoppats.
Men vi blev inte fasttagna (smooth criminals) och jag har nu en halv blå skylt i min väska.
Vi planerar en större kupp i vår men den får ingen som inte är en av våra soldater veta någonting om.
Klart slut från Löjtnant Oakflower


Kommentarer
Postat av: löjtnant Wik

ooh, yeeah;P great lixom. Nu veet alla att vi är kriminella(A) mohahahaha! pussen!

2006-03-05 @ 20:54:03
Postat av: Polis konstapeln ;P

Stopp i lagens namn! Jag har en batong och tvekar inte att använda den! Flumm* Super garv*
fast jag har ju inte igentligen en batong... mer en kvinnlig sådan haha mega flumm*
och du, lär dig att fånga mig bättre!!! :P haha

Postat av: iindraa

polis konsapeln = Löjtnant Herö Wide

2006-03-06 @ 20:56:25
URL: http://theindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback