Men jag vet inte...

Jag har drabbats av första gradens hjälpmigpanik.
Kan någon snälla hjälpa mig ur det här?
Jag vill inte, jag VILL verkligen inte!
Eller jo, ibland faktiskt, men oftast inte!
VARFÖR GAV JAG MIG IN I DET HÄR???
Jo, jag vet jag var övertygad om att jag ville förut, men sen, nu....
Jag vill försvinna, eller att personen ifråga ska visa sig vara ett svin.
Snälla? HJÄLP.
(Visserligen är det inte helt jättefarligt, jag har faktiskt klagat om brist på just dettta i flera år men ändå...)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

talk to me, kan lyssna om du vill! Du vet att ja finns där. fattar. Puss älskling

2006-03-08 @ 22:16:48
Postat av: Idaa

AMANDA, just nu känner jag lite av samma sak!!!!!! Help mee

2006-03-12 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback