jag vet inte längre

om några dagar ska jag aldrig mer kunna säga att de är mina klasskompisar.förtvivlan är ett för litet ord för att beskriva mina känslor.jag kommer sakna så mycket, det gör redan ont.jag vill inte att det här ska hända, inte nu.trots att det är nu som mina drömmar håller på att formas till verklighet.jag vet inte vad jag duger till längre.varför är jag preliminärintagen där ?varför vill de ha mig??varför kan jag inte få stanna i dessa ögonblick för alltid?...nej, jag vet, det går inte, men jag skulle vart lycklig.nu vet jag inte längre.jag vill till gotland. men samtidigt inte eftersom det tar bort mig från ER.åh, jag älskar er men tänk om ni glömmer mig? hittar nån som inte är lika jobbig som jag, som är bättre. glöm mig.för jag håller på att glömma mig själv.jag vet inte vad som är jag längre. och vad som inte är det.jag gråter när jag skriver det här, men tårarna är en vana nu.jag har vant mig vid dem och märker dem knappt längre.jag är trött på att gråta mig till sömns varje natt men har vant mig.är likgiltig nu.ni behöver inte läsa det här.jag behövde bara skriva bort lite känslor för min egen skull.glöm mig.jag är er för evigt men snälla, glöm mig.

Kommentarer
Postat av: Isa

ursäkta men jag kommer aldrig att glömma dig...
vi kommer ju fortfarande att träffas, bara inte lika ofta....
titta på tröjan varje gång du håller på att glömma mig istället ...
usch jag vill inte behöva skriva det här...

Postat av: Idaa

Amanda, hur skulle jag kunna glömma? Du går inte att sudda ut från näthinnan, DU är du, det är dig jag tycker om. Ingen är bättre på att vara som dig.
Dina drömmar kommer utvecklas, och de kommer att ta form, med dig. HUr det blir tillslut vet vi inte, men det blir som du drömmer...

2006-06-04 @ 19:31:23
Postat av: LillaMy

Tjejen där! Ja, du amanda! tänk inte sånt där dumt! varför skulle vi glömma dig? även om vi ville (vilket vi aldrig skulle vilja) så skulle det inte gå! Du har en så fantastisk personlighet att det är svårt att inte lägga märke till dig! vi kommer alltid att älska dig och fortsätta träffas! va inte så dum att du tror nå annat! :P puss på dig!

2006-06-04 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback