solen ska inte lysa mer

jag kommer aldrig tillbaka dit igen. aldrig tillbaka till du. jag vill inte deprimera folk, men jag mår ganska pissigt just nu.jag måste nog inse att jag måste tänka nästan bara på mig själv framöver för att jag ska kunna må bra igen.om jag kan må bra igen. och då menar jag inte bara psykiskt.jag kommer vara "glad" när ni ser mig, men jag kommer nog inte vara helt ärlig då.jag kan lugnt säga att jag skulle vilja må mycket bättre, but I can't see how I could, right now.det är sorgligt och patetiskt, jag vet, men jag måste få må såhär ett tag. eller två.försök inte skoja bort det, för det går inte. inte när det gått såhär långt.och jag vill inte bli vuxen längre.
det är förståeligt om ni inte vill läsa mer av mitt elände så visst. men jag tänker fortsätta skriva.
oavsett vad ni tänker.
för det är bra för mig och jag vill äta godis igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda, jag vill bara att du ska veta att jag bryr mig om dig eftesom jag älskar dig.

2006-07-30 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback