och säg inte att det beror på vädret

fan va omöjliga mina drömmar/krav är egentligen! eller hur? ofta jag nånsin kommer lyckas och kunna leva på teatern? ofta jag nånsin kommer kunna få dig?Ofta.
idag började jag nästan gråta när jag cyklade hem, för jag orkar bara inte.jag klarar det inte mer. om jag inte kan få dig, så vet jag inte. och det kan jag ju, som sagt var, inte, så jag vet inte.jag vet inte längre.
idag var jag så utmattad både fysiskt och psykiskt att jag höll på att ramla ihop, och önskade nästan att blixten skulle slå ner i mig så att jag slapp tänka och känna mer, ialla fall för ett tag. medvetslös, vad skönt det vore.
men jag får inte vara medvetslös, alltför många räknar med mig som en glad, hoppfull person.
och jag hatar att göra folk besvikna.FÖR många blir besvikna om jag inte hoppar omkring som en annan fjortis och säger dåliga skämt. är det jag?ÄR DET VERKLIGEN JAG? det kan man ju undra.
men jag ville bara säga att; snälla, inte mer, jag har förstått,men snälla, inte mer.




Tårar på tangentbordet, jag skrattar inte som jag borde.
jag har rensat ut min barndom, men skrattar inte som du gjorde.
har du ens funderat på mig?
säg ingenting, jag vet ditt svar.
jag kan inte sluta tänka på lukten av dig
av mig är bara förfall kvar.
men mest minns jag din lukt.


Kommentarer
Postat av: idaa

amanda, jag älskar dig. du gør mig så ledsen. men det får du om du vill. jag, vet inte heller. du är som en glad solstråle när jag är med dig. inte alltid lätt å veta hur du har det. men du vet att, du kan inte gøra oss besvikna. vad som än händer har du lyckats, i våra øgon är du alltid så ofantligt bra.

2006-07-25 @ 09:34:16
Postat av: Isa

Alla har det svårt ibland, tro mig, jag om någon vet.
Det kan tyckas svårt att bita ihop men gör det för guds skull. För när hoppet sviker en blir man så mycket gladare när man hittar det igen.
Jag vet att allting kommer ordna sig...tillslut.
Jag vet att du vet att jag tycker om dig så himla mycket, och jag vet att du vet att jag alltid kommer att göra det....
älskar dig......

2006-07-27 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback