make me happy again.

jag behöver sluta tänka på dig.jag skulle behöva nåt som får mina tankar på annat håll.finns det inte nån som kan komma och få mig att sluta fundera på vad det är för fel på mig?jag kanske inte kan bli kär, men jag kan kanske sluta vara det. och det skulle verkligen hjälpa. jag behöver bara få ha lite kul.nån som vet hur man har kul och vill dela med sig av sina kunskaper? och inget snuskigt, i varje fall inte än. ;P nej jag skojade bara.
eller jag vet inte, jag vet ingenting just nu, men snälla, make me forget him.


mitt rum är snart klart förresten, det blir fint som snus.

och jag ska försöka hitta martinssons "aniara". hahaha...

neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna
alla dansar, och jag tänker; är du också själv?
var är du ikväll?

Kommentarer
Postat av: Isa...

Visa mig ditt rum nån dag...
vill så gärna se...
hör av dig...eller så hör jag av mig...

2006-07-30 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback