jag har velat dö med stil, vi sitter i samma bil.

jag bor inte där längre.numera bor jag här.det känns, jag vet inte har inte lyckats känna efter än.
var och badade förut, det var kul. kickade äss på minigolf också. erik blev så knäckt att han nästan grät:Phahahahhahahahah, så ägd.



jag känner mig tom, jag har inte kännt nåt speciellt alls, med typ flytten och allt.
det enda jag kännt starkt över är det jag har berättat om.
det känns som fan faktiskt.
ärligt väldigt jobbigt.
jag tror faktiskt att det är det härligaste/värsta jag vart med om. fast jag vet inte.
men vackert var det iallafall på nåt vis. som i nån dikt eller film. fast filmer slutar lyckligt.

Kommentarer
Postat av: idaa

vad var som i en film eller dikt? me blev nyfiken :D

2006-08-04 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback