Home is behind, the world ahead.

mist and shadow, cloud and shade
all shall fade, all shall fade.


nu har jag packat ihop allt jag samlat ihop under hela mitt liv för att lämna det hus jag växt upp i.
jag har inte fattat det än.

jag har läst era kommentarer, och jag älskar er så ofantligt mycket, det känns som mitt hjärta ska brista igen, när jag snart ska lämna er.
jag vet inte vad mer jag ska säga, jag kommer i alla fall alltid finnas för er som ni alltid finns för mig, glöm aldrig det.
och glöm aldrig mig.
jag vill inte lämna er, men ni förstår inte, jag måste göra det här. om det inte funkar vet jag inte vad jag gör.
jag måste. för min egen skull. annars, om jag inte kan spela teater, vad ska jag då göra med mitt liv?
det är ju bara det jag vill göra. jag kan inte tänka mig nånting annat, så därför blir fallet extra hårt, om det blir nåt. jag vill ju bara dö lycklig.
jag känner att det här  är det jag måste göra, och  det innebär att jag måste  lämna allt jag vant mig vid, allt jag älskat. och älskar.
jag vet inte om jag klarar det, men jag måste försöka.
kasta mig ut och hoppas att fallskärmen fungerar.
jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade er här hemma som tror på mig, ibland gör inte ens jag det.
saker som är självklara för er är osäkra i min hjärna.
jag hoppas bara att ni ska fortsätta älska mig som jag älskar er, för utan er, utan er är jag ingenting.
ville bara säga det.
så att ni vet.
 

Kommentarer
Postat av: jen

jag kommer att sakna dig, stanna hos mig

Postat av: Isa

Varför oroar du dig?
Det finns egentligen ingenting att vara rädd för, vi finns kvar, jag finns kvar, om än på en annan plats.
Om allt känns fel och man får hemlängtan är det bara att ta sitt pick och pack och åka hem. Familj och vänner ger fullt stöd, garanterat.
Ässch skit samma det vet du ju redan.
Bla bla bla. Det går som det går........

2006-07-27 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback