Baby, I'm perfect for you

det var hemskt. fruktansvärt att se en katt så skräckslagen, i fullständig panik, nästan kväva sig själv av att försöka komma ut ur kopplet. och jag kunde inte göra nånting. jag vet inte vad vi ska göra, vad som kommer hända med honom, men jag vet bara att det nog inte går att flytta på honom. fan I HELVETETS JÄVLA SKIT.

jag har packat upp några lådor i alla fall.

jag vill att du ska vilja att jag ska se på dig som jag vill att du ska se på mig.men OFTA.
helvete vad jag hatar det här.varför har jag ingen som helst tur i kärlek, det är ju inte som att jag har tur i spel precis...alla killar hatar mig typ. MEN KAN INTE NÅN SÄGA VA FAN DET ÄR FÖR FEL PÅ MIG så kan ja ändra mig och så kan vi leva happily ever after.


as if.



jag känner hur optimismen har tagit över mig. obs! ironi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback