Sanningen.

Det jag kommer att berätta nu är sanningen.
Döm mig inte för hårt.
Jag är en dålig, falsk människa, och jag har samlat på mig massa dålig karma genom att tänka elaka saker om folk som inte förtjänar det.
Jag förtjänar nog egentligen inte att ha det så bra som jag har det, men jag vill ändå ha mer.
Jag förtjänar inte att ha så många underbara människor runt om mig, nu tänker ni; men sluta tyck synd om dig själv! men nej jag konstaterar bara att jag är en dålig människa.
Och så är det.
Jag vet att jag har goda sidor också, det har alla (jag tror inte att allt är svart eller vitt), men jag ogillar starkt att skryta så de bra sakerna med mig får ni fråga någon annan om.
jag hoppas att ni inte dömer mig för hårt och att ni har det bra, rockar på och klart slut.

Kommentarer
Postat av: Mayaa

Lilla gumman! Du är så snäll och allt annat än en dålig människa (isa håller med :P)!!! Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan! Älskar dej!

2006-01-30 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback