nothing gets crossed out

och idag har vart en ganska rutten dag, förutom lite msngrejs, det var kul att vara med tjejerna också, även om jag var tvingen att gå efter tio minuter(jävla bajsmage!) men ja. jag tycker nog inte om söndagar. vilken ful klänning sylvia har på sig och fuglesang är uppe nu. ja. jag skulle aldrig vilja, men det är väl hans val. och jenny, lyssna inte på dem. de är dumma, jag är snäll, lyssna på mig? hihi, i sommar, dådu, då kommer vi äga.
snartär det karrofest igen, jag vet inte vad jag ska va.aja. det blir nog bra. plast ska styla mig. det funkar nog. och jag vill bli arton och vara ung och full och glad. snygg ska jag va också. de tycker det är kul med nobelbajset, men det gör nog inte jag. och sylvias klänning är ful och jag litar inte på fredrik reinfeldt. men fuglesang är uppe nu, och jag vill vara hos maria. eller jenny. men det är tråkigt att vara här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom till mig

Postat av: Anonym

självklart.
när du vill.
jag kommer älskling
säg bara till

2006-12-10 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback