låt dom se det själv, låt dom ångra sig.

amanda: jag har tråkigt.
tove: du kan ju uppdatera din blogg?
amanda: mm...
tove: jag förväntar mig ett saftigt inlägg.
jaha, men då skriver jag väl då, lättpåverkad som jag är


idag har jag fått nålar på foten, magen och handen, hallelujah, fast jag är ju rätt van, men det gör ont ändå.
mtv spelar
jackson5 med ABC, shit, me likey, seriously, det är najs. söta små kuvade ungar. jag är nu officiellt med. akta er, imorgon eller kanske på måndag, då jävlar, granater och pistoler, kod. br.g. och minor.
DET ÄR KRIG
jaha, men okej. jag vill också springa runt och ta djupa bilder på panschisar. å klä ut mig å powsa, eller klä ut nån och låta den powsa. haha. jag är så jävla dippad.
bror är hemma för julen.
jag är så kär i moneybrother

everything's gonna be alright, everything's gonna be okay

men hur skulle dom förstå, dom vet ingenting om oss.
på tv är de snygga och sminkade och smala och alla är så perfektaså mycket snyggare än jag, så mycket starkare it makes me sick, jag hatar att man måste vara på ett speciellt sätt för att vara nåt.
låt dom se det själv, låt dom ångra sig.

varför fungerar inte historiaarbetet? varför klickar det inte till i huvudet på mig? varför får jag inga idéer?

jag är så jävla odippad.

fuck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) vad jag tycker om dig tove

Postat av: Tove

Jag gillar ditt inlägg - you know i like it. trots att det är lite depp. Bror hemma till jul - sånt äger.
Och vi kommer också springa runt och ta djupa bilder på panchisar, Amandis, och du är jäkligt snygg och stark och kommer visst bli nåt! (jag är jättedipp!)

2006-12-17 @ 21:35:22
Postat av: Tove

aaw :) roligt att det står att ditt inlägg kom före mitt? blogg.se - weird.

2006-12-17 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback