it's all in my mind but what isn't?

nejmen hallå liksom. här är jag igen.


och du kan gå och dra nåt gammalt över dig, jag har tappat all respekt för dig.


jag har fått asbra julklappar, digitalkamera, men jag kan inte ladda in bilderna på datorn, haaha, eftersom drivrutinen är för PC och jag som är så modern och högteknologisk har ju mac. *suck*
aja, idag ska jag träffa lite folk, det blir väldigt trevligt efter att ha tillbringat en hel vecka med bara familjen, det har vart jättemysigt å så men nu vill jag se mina vänner lite.

och varför är jag sån när det gäller sånt? hahhah, och varför fortsätter jag vara personlig?? haha, förlåt tove.:P



nu är julen kommen, nu är julen här. lite mörk och kulen, men ändå så kär.fuck off, det var junte ens nån snö.

Kommentarer
Postat av: Tove

älska det kryptiska. är det första "småtextiga" en pik mot densomdrariluggen? :D

2006-12-29 @ 14:46:27
Postat av: Anonym

hahhahahaha, ja, och mot en annan drailuggare

Postat av: Tove

oh, det finns två?

2006-12-29 @ 15:09:08
Postat av: Anonym

ja, fast det är en helt annan historia

2006-12-29 @ 15:17:33
URL: http://superurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback