hey ho, let's go

teater idag, inte så seriöst, men det gick väl bra, grälet blev skitbra i alla fall, sen pratade vi lite om
 hur jag ska göra när jag rymmer. jag har väldigt svårt att gråta när det inte är nån koncentration så jag skyller på det idag:P alla som inte är insatta fattar nada och ja, äsch.

jag tittar på ugly betty, det är väl bra, men det känns som nåt jag tittar på för att fördriva tiden tills grey's anatomy börjar, heheh..:D jag väntar på att tove ska logga in, haha, fan jag är ju skitnyfiken här:D
 oj, shit, nu börjar det snart. I'll see you around.


Kommentarer
Postat av: Tov

Hahaha, gud vad du låter so mtvnörden i detta inlägg. men teaternörden också iofs, och jag tyckte att du var good as hell idag, det började tåra sig. :)

2006-12-19 @ 22:49:12
Postat av: Anonym

hahhahahaha, mtv?? hallå, femman faktiskt, hahahha

Postat av: Tove

Felstavningen, noo. Jag menade "som tv-nörden", iom att jag är nörden själv så vet jag självklart att Ugly Betty går på femman. Måste dock poängtera att jag inte har sett det. :)

2006-12-20 @ 18:10:55
Postat av: Emma

Jo, måste hålla med om att grälet blir väldigt bra! Får bara hoppas att vi kommer ihåg det över lovet...

Kan för övrigt hälsa att det ÄNTLIGEN är jullov, och att jag idag på avslutningen blev utnämnd till Årets Einstein. Om du undrar :P

2006-12-21 @ 14:09:55
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA

2006-12-21 @ 15:43:22
URL: http://superurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback