wishing is just no good, 'cause you don't see me like I wish you would

hej.idag jobbade jag igen. nån förvånad? nej. jag hatar vår arbetsledare, och hennes tvillingsyster!!!
ARGH!! vill slå dem med ett skyffeljärn eller nåt.( för er som inte vet vad det är så kan jag berätta det; ett skyffeljärn används för att hacka och gräva upp ogräs.) hallelujah.
om en timme ska jag träffa sandra, och så ska vi till talangen. hennes kille ska dansa så vi fick gratisbiljetter:D
det ska bli kul: )
aja.se; äntligen skriver jag om rent världsliga saker som jobb och kompisar! är ni inte överlyckliga?
jag har nästan förträngt 'det andra' men snart ska jag dit igen och då antar jag att det kommer tillbaka...
hehe, funny huh? aja, jag är väl ganska van nu antar jag.
fan va det regnar därute...scheisse.häller ner. lite mysigt att sitta inne och höra det falla ner. fast jag hoppas det har slutat tills jag ska cykla sen. annars blir jag blöt. jag bara skriver det jag tänker just nu. kul va?
"you never will be mine..." -robyn. gryeemt bra låt. träffande. 'dating' as we säger in Englischh.
hahahahhahah, fan va rolig jag är! sitter här och skrattar åt mig själv. fan va patetiskt. hahhaahhahahahahahahahahahahhahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahaha.

I need a hero, I'm holding out for a hero til' the end of the night
he's got to be strong, he's got to be fast, he's got to be fresh from the fight.

                                                                        trumsolo.

Kommentarer
Postat av: indraa<3

i can be your hero. or your herö...

2006-08-02 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback