two timing touch and broken bones

ja, nu ska man bo alltså.
i visby. i en liten skitsöt "lägenhet" tillsammans med en i min nya klass. det kan ju bli kul, eller så blir det inte det. men man måste prova för att få reda på det.

ärligt, jag har så jäääävla tråkigt. det är ingen hemma, förutom bror, och jag vet inte vad jag ska hitta på.
vad och med vem.
any ideas? ne, ingen läser väl ändå det här så. aja, jag kommer väl gå och lägga mig tidigt som alla duktiga flickor, och ja, det är väl bra, jobb imorrn, men det är tråkigt.

ne, nu vet nästan alla, allting, jag är dålig på att hålla hemligheter som rör mig själv, andras behåller jag här inne men mina egna flyger iväg. undrar varför. kan ju knappast vara bra.


jag vill ha vackra hemligheter med någon.

Kommentarer
Postat av: indraa<3

hm.. är strandad på landet, annars hade jag velat vara en oduktig flicka med dig^^

2006-08-08 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback