sunday.once again.

jaha.okej.vill ni höra lite om mig?eller vad jag gjort den senaste tiden menar jag.
ok, jag å jenny hade lite sunekväll, vilket var helt klockrent, jag bara älskar familjen andersson alltså.
på vägen hem bestämde jag mig för att frossa lite och köpte mig en påse bilar.min nya favorit i godishyllan.
grymt smaskigt. sitter och smackar i mig tusentals nu.mums.ni säger ju att jag är för smal;nu blir jag fetare!!:P
imorgon är det skola:D känns grymt bra.skitpeppad är jag.:D
plugg,plugg,plugg,pepp,pepp,pepp.
det är konstigt att färg-och smakämnen kan vara så goda! mums.
idag städade jag mitt rum.jag är duktig-jag vet.
men det är ju så skönt!!
det är skitkul-jag håller på med en liten hemlis som blir så jävla bra att du kommer bli skitglad
my addictions:
  • ahlgrens bilar
  • läkerol yuzo
  • kamomillté
  • wasser
  • jenny ville bli nämnd,hur skulle jag klara mig utan dig?(självklart är du med på min lista)
  • massa andra<3
ja, jag vet, det är inget farligt som droger eller nåt, men ja, det duger.:P
gjorde ett litet kollage på insidan av min garderobsdörr, skitsnyggt blev det.
men jag försäkrar dig;du är inte med.:P
men, jag är lite trött på det här, det är jobbigt att va ensam, för kärlekskranka typer som jag.
nej, vidare mot drömmarnas land och imorgon:skola!
jahopp, vi avslutar väl med ett litet sunecitat då;
pappa rudolf:
"ta lax, det är dyrt, nej, jag menar gott!"

Kommentarer
Postat av: jen

du glömde mig på listan va? *ledsen gubbe*

2006-08-28 @ 19:16:42
Postat av: Anonym

:Dja, det gjorde jag , förlåt.

2006-08-28 @ 19:55:43
Postat av: Anonym

så! ändrat!nöööjd?

2006-08-28 @ 19:59:00
Postat av: guru-yen

micket tillfredställande

2006-08-29 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback