Suddenly alone

what have I become, my sweetest friend?
everyone I know goes away, in the end.
and you could have it all, my empire of dirt.
I will let you down, I will make you hurt.

och det är verkligen inte min dag idag.
med inte min dag menar jag att nästan allt går fel.
hoppas att du inte vet hur det känns.
det känns skit faktiskt.

men älskling, snart åker jag, och snart måste vi skiljas åt.
jag vill så gärna stanna, jag vill så gärna gå.
jag har förstått det nu. älskling, jag har förstått det.

                     and it hurts.

men jag har bestämt mig. jag ska visa dom.jag ska fan visa dom.
önskar bara att du var där och visade dem vid min sida.
jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: idaa

VISA DOM DU!! om dom inte blir inponerande så kommer jag å slår dom, eller ja, kanske inte, men det är ju tanken som räknas. jag skulle vilja slå dom i så fall. fast ja, du fattar!! PUSPUSPUSPUSPUSPUSPUSPUSPSUPUSSSSSSS JÄVLAR AMANDA; DU DRAR IMORGON. Framtiden är heltplötsligt så ofantiligt sjukt jävla cp nära!!!! hmm :( jag får gråt känslor mandyoh, kommer sakna dig såå! Du vet att du er en person man saknar. du tar så stor plats som personlighet, blir tomt utan dig. åhhh, jag vill nästan gråta, Älskade unge! GOOD BYE Mandyoh, framtiden hopar sig över oss, med sin stora mösrka skugga. PUSSSSSSPUSSPUSSSPUSS Å KRAAAAM åhh, nej, hejdå.

2006-08-19 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback