och jag hatar att jag älskar dig.

aa, just det, jag glömde en till sak på min addictionslista; teater!
jag älskar verkligen teater passionerat! det är så jävla kul! både i skolan och i vår lilla incestgrupp, som faaktiskt blir lite större i år!
va säger ni om det va? det trodde ni inte?!
lite waldorfrekryter också...jajamänsan.
och alla minderåriga har lovat att gå på karro, annars får de smisk.
och de missar ju den bästa skolan i stan liksom.
det är straff nog.
jag sitter här i mitt rum, och tänker på födelsedagspresenter, till lite människor:D haha, jag säger inte vilka...
haha, fast det är ett litet dilemma med en av dem...hmm...lite jobbigt faktiskt.
asså, jag dansade som FAN idag! vi hade värsta tävlingen; till slut blev det jag mot malin, E mot D, och jag vann!
muhahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahhaahhahahahahahahahahahhahahahaha!
ja, jag säger ju det, ESDT1E är bäst, kommer alltid vara det, ledsen kamrater, men ni kom bara tvåa.:P
aja, ni är bra ändå<3:P
KARROKARROKARROKARROKARROKARROKARROKARROKARROKARROKARROKARROKARROKARRO

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, vi kommer ju inte kunna gå på Risbergsk iaf!
(Jag vet inte om hasse skulle göra allvar i sina hot att stycka oss och stoppa oss i liksäckar längs med svartån, men varför chansa?)

Men, så otroligt skönt o köra igång igen!
och nya härliga människor, go oss!

2006-08-30 @ 16:38:36
Postat av: PE

Har jag lovat, så har jag lovat. Så här kommer en liten kommentar. Men jag har inget vettigt att säga, så förvänta dig inte nåt revolutionerande, som hur man ska få slut på alla krig, för det har jag inte kommit på än. Men jag har långt kvar att leva :P


Hur som helst, för att den här kommentaren inte bara ska innehålla mitt meningslösa svamlande, så kan jag ju berätta att jag faktiskt inte lovat att gå på karro. Skulle vara rätt kul att gå på Risbergska, bara för att se Hasses reaktion.
Nej, men ärligt talat är jag helt vilse på vad jag ska välja.
Men just nu känns det som om jag skulle kunna välja Karro bara för att ha chansen att träffa er i korridoren och matsalen varje dag!
Så du ska veta att om det nu blir Karro för mig, så kommer du tvingas stå ut med att jag förföljer dig hela tiden. Eller inte...

Men, du är iaf en UNDERBAR vän! Tack för att du finns!

/Emma

(P.S. Jag fick till och med med nåt vettigt i slutet. En stor bedrift för att vara mig! D.S.)

2006-08-30 @ 18:07:20
Postat av: jen

amanda, det är så jävla skönt att du är så jävla glad igen :D

Postat av: jag.

see ya all in karro!!!and I love you.

2006-08-30 @ 20:39:50
Postat av: Malin

Jag trodde att vi hade en pakt!

2006-08-31 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback