no one ever told me it would be this hard.

å jag sitter här, dricker te och njuter av att vara med dem.jag är inte alls lycklig just nu, men jag är ändå det. för jag har det här, and that's all that matters. men jag hatar att jga älskar dig. och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.fan, det här går inte. jag måste sluta med det här. I have to change. somehow.
FAAAAAAAAAAAAAAAN.jag hade min chans och jag bajsade på den. jag bajsade fucking SNETT på den!
fan, jag är ganska rolig när jag är deprimerad. hahahha, jag brukar skratta när det går dåligt, för att jag inte orkar gråta mer. om du förstår. men jag vet inte om nån ens läser detta. jag bryr mig visst, men jag orkar inte.
jag vill inte mer. jag vill inte ligga vaken föör länge på nätterna för att jag antingen tänker på det som kunde varit eller gråter för att det inte blev så. jag vet inte vad jag ska göra med mina känslor. om jag typ ska gömma dem, djupt inom mig, eller helt enkelt säga vad jag känner? ja, jag vet inte. jag vet faktiskt ingenting längre.
och jag vill att de ska stanna, länge, och få mig att förstå. vad jag ska göra, hur jag ska vara. men de vet ju inte det. ingen vet, jag Borde veta, men nej.
am I supposed by now just to let it go?
it's been dark and empty since I don't know.
blow him back into my arms.

Kommentarer
Postat av: idaa

Stockholm today, prata av sig ikväll, yes!

2006-08-12 @ 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback