Leitmotiv -reflector lamp- (furniture and lightning)

48621-10
NEJ, jag vill inte ha nåt blått jävla klet på min mage, NEJ, jag vill inte knäppa upp byxorna, nej jag vill inte "andas iiin, det djuuupaste du kan, ååå håll andan." äckelbajs. men aja, det visade sig ju vara bra, men fan va han tryckte med den jävla saken!! det gjorde ju ont. å min stackars mage som inte hade fått mat på ett halvt dygn... pain. again. å nu har jag ätit så mycket att jag mår illa, men snart ska jag till nästa doktor-den som faktiskt gör mig bättre, inte bara ger mig omeprazol å säger lycka till.typ.
å idag fyller emmi år.
å imorgon ska de komma hit till mig.
å jag tror jag kommer gråta.
när jag åker menar jag,
för jag har växt upp här,
och det är här jag har alla.
och jag har fått en lampa.
kolla, ett helt inlägg utan massa kärleksgrejor, fast,
fan, nu förstörde jag det ju. aja.

och jag ska inte tänka på dig imorgon.
för vi ska ÄGA STAN IMORGON, du å jag, eller hur?

Kommentarer
Postat av: idaa

JAG längtaaar till imorgon!

2006-08-14 @ 17:12:59
Postat av: Isa

Emmi blev glad över våran present..
fan vad snabbt det gick haha..
ses imorgon...
längtar

2006-08-14 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback