jag är inte rädd för mörkret, det är vad som gömmer sig bakom det som skrämmer mig.

fan, jag lyssnar på "the scientist", åh ida, jag vet.
faan. va jag klagar. men jag måste. å det gör faktiskt ont. ingen vill ha mig just nu. och jag vet, jag harhaft massor av chanser, men jag är så dålig på sånt här! jag fick panik, okej?
men ont gör det.som fan. men jag ska inte klaga, jag har inte blivit dumpad i alla fall. det är ju bra på sätt och vis. typ. men då hade jag ju ändå haft lite kärlek innan liksom, men fan, jag vet inte, det är nog värre, eller?
ne, jag vet ju inte.för jag har ju aldrig haft nåt sånt riktigt förhållande. sååå, nej.
tell you I'm sorry.
you don't know how lovely you are.
tell you I need you, tell you I set you apart.
oh, take me back to the start.



smärta.






Kommentarer
Postat av: idaa

åh mandy, ja, jag vet :/
JAg har ett förhållande,men jag lyssnar på den som bara den. Kärlek är krångligt under vilka former som hälst, där det finns känslor finns det krångel, och en person som lyssnar på the scientist

2006-08-14 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback