I'm no Superman.

ja, vad kan jag säga? så är det. om man hade hoppats det minsta kan man ju sluta med det nu.
1. I had my chance. and did I take it?
2.I have never had a chance here. and never will.
ja, då får jag väl bryta ihop och gå vidare då, som nån klok människa sa, kommer inte ihåg vem.
frågan är hur.och snart måste jag börja packa. JAG MÅSTE PACKA, FÖR JAG SKA FLYTTA TILL GOTLAND.



ENSAM.


jaha, nu ska jag packa upp, sen ska jag packa ner. det låter konstigt men jag orkar inte förklara.

Så jag betyder ingenting nu?

om jag var ensam, finns det en chans att jag skulle slå sönder nåt. typ en tv.men det är jag inte.


If I live until I'm hundred and two, just don't think I'll ever get over you.
It haunts me.







jag vill inte vara med längre.

Kommentarer
Postat av: idaa

jag ska leva till jag är 102, du med, ensamma, fast sen sp ringer vi varandra på varandras oldhomes, åsså blir vi bästisar igen :P

2006-08-13 @ 15:29:27
Postat av: idaa

vadå betyder ingenting? hallå, vi älskar dig, juh!
Du betyder massor för oss, glöm inte det..

2006-08-13 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback