diagnos, farbror doktorn?

aa, shit, nu ska jag snart städa, tvätta håret, handla å sen ska jag gå på stan med horst lite kort (det blir tight med tid älskling)och sen kommer alla till mig. det känns lite roligt att alla fina människor kommer för att JAG har bett dem att göra det:D damn, they like me.

men jag sitter här,
å det är tyst.
jag är ensam vaken.
inte ett knyst.
jag har förlorat
nästan allt hopp,
allt är förstorat.
jag får inte plats i min kropp.
rör vid mig
och säg att "allt är som det ska"
men jag förstår inte,
hur du vill att jag ska va.
allt är som det ska, allt är som det ska, du är som du ska, allt...du.jag.

Kommentarer
Postat av: idaa

damn amanda! klart vi gör, är det inte obvius? Jag tycker det är så skönt att ha vänner som känner än så väl. som inte dömmer, eller är konstiga. bara är där för en. om du håller på å dör i gotland, å känner dig super ensam. så måste du ringa mig. jag ringer dig i vilketfall som helst. hmpf!

2006-08-15 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback