"But, if you're from Africa, why aren't you black?"

I guess this is it then.
och jag vill verkligen veta vad som pågår.
vad som händer här.
om det händer nåt vill jag veta.
(om det fötter nåt också tack).
min galghumor är grym.
men jag som hade bestämt mig liksom.
va fan.
och så kommer du där och är precis som du brukar vara.
and then I'm lost. once again.
scheisse.
mitt ord.
nu även ditt.
ja, jag kan tänka mig att dela det med dig.
det är varning för ras.
gå så försiktigt du kan,
dina ögon kan krossa min värld.
som stenar mot glas.
det är varning för ras.
jag vet faktiskt ärligt talat inte vad jag ska ta mig till med dig.
om jag ska försöka glömma igen, men det är inte lönt,
för sedan träffar jag dig igen,
och då är jag förlorad.
once more.
men speciellt, det tror jag det är i alla fall.

I fell for you like a child, oh, but the fire went wild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback