And I'm going now.

Think of me, think of me fondly, when we've said goodbye
remember me, once in a while, please promise me you'll try...


men jag vet inte, nu blir jag sådär igen, men nu känns det mer, men det kanske är för att det verkligen INTE GÅR. för att jag verkligen INTE FÅR.
fan det rimmade ju, ne men jag vet inte vad det är med mig och jag önskar att jag nån gång kunde bestämma mig om jag känner så eller inte och jag vill kunna inse innan att; shit, jag kommer nog bli rädd och få panik igen. men det kommer jag inte inse, inte innan. men jag har inte mycket hopp om det här alltså.
förbjuden frukt.och jag vet, jag är nog bara desperat och patetisk som vanligt och det är nog det som leker med mitt hjärta, men jag veet inte, det känns äkta. men det gjorde det visserligen förra gången också.
scheisse, this isn't good. not good at all.och jag vill ju INTE vara elak och tjyvaktig. men jag viill ju.
ne, nu får jag ta och skärpa mig. jag ska fan skaffa mig att strul. EEELLer inte. ofta.

but I would just like to see you smile. again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback